Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

ClanWar Request Formulier

Archief
Gesloten

Auteur
thalegend
Berichten in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2009 19:28

ClanWar Request Formulier

Bericht door thalegend » 15 nov 2009 20:59

Beste Mensen,

Ik zat er over te denken om een challenge form te maken, alleen heb ik geen verstand van PHP xD

Klein voorbeeldje (Paint :P):
Afbeelding

Het zal dan mogelijk moeten zijn voor de gebruiker om de uitschuifvensters en of tekstvakken te bewerken of meerderen eraan toe te voegen zodat iedereen het wat kan customizen. Verder als de gebruiker klaar is met het invullen dan komt de informatie in een overzichtelijke post te staan.

Ik weet niet of er al zoiets bestaat maar ik kon het in ieder geval niet vinden.

Dus even de eisen op een rijtje
- Makkelijk bewerkbare velden voor gebruiker die het implementeert.
- Makkelijk in te vullen door lid van andere clan.
- Overzichtelijke post voor beide clans.

Eventuele latere uitbreiding (Wens)
- Score van uitslagen bijhouden.

Ik ben uiteraard bereid hierin te supporten zover ik kan.
PB me even als je interesse hebt, ik zou het erg op prijs stellen!


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: ClanWar Request Formulier

Bericht door Raimon » 21 nov 2009 01:42

Je zou kunnen beginnen om wat standaard functies te gebruiken van phpBB.
Als alles eerste zou je een custom phpBB3 pagina kunnen maken, en daarbij gebruik maken van de submit_post bijvoorbeeld.
Op zich is dit niet echt lastig om te realiseren, alleen je moet wel even wat documentatie lezen, ik zou zeggen begin eens met de phpBB.com wiki :).
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/


Auteur
thalegend
Berichten in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 nov 2009 19:28

Re: ClanWar Request Formulier

Bericht door thalegend » 01 dec 2009 19:35

Bedankt voor de input, ik zal het eens doorlezen.
Dit zal dan in de zomervakantie ergens zijn, want ik heb het op moment druk ;)

Gesloten