Beste bezoeker,

Wij werken met een klein groepje.
Het kan zijn dat u na het plaatsen van een bericht even moet wachten op hulp of op een antwoord,
blijf daarom gerust posten we zullen z.s.m. en wanneer het kan reageren.

Voor dringende zaken die echt niet kunnen wachten kunt u het contactformulier gebruiken.

-------------------------------------

Wanneer u ons forum bezoekt voor hulp bij installatie, vragen wij u een account aan te maken en geen gebruik te maken van het contactformulier.

Wij kunnen u beter helpen wanneer u een account aanmaakt en u in het volgende onderwerp phpBB en Extensie installatie en aanpassingen laten uitvoeren een nieuw onderwerp start.

Ook wanneer u ergens niet uitkomt of vragen heeft, vragen wij u gebruik te maken van 1 van de bestaande "support onderwerpen" en aldaar uw onderwerp te starten.

Waneer u een account aanmaakt kan het zijn dat de activatie email terecht komt in de spamfolder.
  • Verplaats deze terug naar uw postvak-in en klik op de activatie link, hierna is uw account geactiveerd en kunt u inloggen op het forum.

Met vriendelijke groet,

Team phpBBservice.nl
(steeds tot uw dienst)

Ik kan geen massa mail versturen kan iemand helpen

Lekker onder uit gezakt luisteren naar wat andere mensen te zeggen hebben, Ideale plek om eens lekker te discussiëren over het gewone leven.
Plaats reactie

Auteur
Mien
Berichten in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2021 15:43
Naam: Phpbbservice

Ik kan geen massa mail versturen kan iemand helpen

Bericht door Mien » 21 sep 2021 15:49

Hoi,

Ik zit met een probleem,ik heb nu een aantal jaren een forum maar sinds kort werkt mijn massa mail niet meer. Ik snap zelf niet waar de fout zit of dat het komt door te veel aan leden.

Kan iemand helpen

Dit word er aangegeven ( zie bijlage)
Bijlagen
3448D9A8-CF85-497C-BA44-F19FD8DF0A6A.jpeg

Gebruikersavatar

Denise
phpBBservice Teamlid
phpBBservice Teamlid
Berichten in topic: 1
Berichten: 1309
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:44
Locatie: 127.0.0.1
Verstuurde bedankjes: 30 keren
Ontvangen bedankjes: 14 keren

Re: Ik kan geen massa mail versturen kan iemand helpen

Bericht door Denise » 18 okt 2021 16:00

Hallo @Mien dat kan zeker.

Stuur mij in een privébericht de inloggegevens van een beheerders account van jou forum.
Met vriendelijke groet,
Afbeelding
phpBBservice.nl
Steeds tot uw dienst.

AfbeeldingSupport Tools | Afbeelding My Extensions | buy me a beer Afbeelding


Raimon
Vorig TeamLid
Berichten in topic: 1
Berichten: 7673
Lid geworden op: 07 apr 2006 11:10
Locatie: http://www.raimon.nl
Contacteer:

Re: Ik kan geen massa mail versturen kan iemand helpen

Bericht door Raimon » 22 okt 2021 17:13

Mien schreef:
21 sep 2021 15:49
Hoi,

Ik zit met een probleem,ik heb nu een aantal jaren een forum maar sinds kort werkt mijn massa mail niet meer. Ik snap zelf niet waar de fout zit of dat het komt door te veel aan leden.

Kan iemand helpen

Dit word er aangegeven ( zie bijlage)
Het komt niet door te veel aan leden, aan de hand van de afbeelding lijkt het dat de php(bb) mail functie niet ondersteund wordt door je webhosting.
Eenvoudigste manier om dit op te lossen is om de mail via een andere smpt-server te laten lopen, bijvoorbeeld via gmail, outlook etc, weet je hoe dat werkt?
Gratis phpBB installatie of MODs/extensions hulp nodig? Bezoek http://www.raimon.nl/forums/

Plaats reactie