Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
M
Hallo

Ik probeer phpbb te integreren in mijn site en dit is goed gelukt op nog een klein dingetje na.
In Firefox word de eerste balk namelijk erg dik en kom er niet uit hoe ik dit terug kan reduceren.
In IE is dit dan weer niet maar daar zijn alle letters wel wat groter. Kan iemand mij helpen om die balk kleiner te maken in firefox en om de letters in IE even groot te maken als in firefox.

BVD

P.S. als jullie er zelf eens naar willen kijken www.ksamaaseik.be/forum
F
Probeer aan de content div eens de volgende css te geven (bestaande overschrijven):

Code: Selecteer alles

display:block;
left:150px;
margin:30px;
position:absolute;
right:0;
M
Fluring Lifes schreef:Probeer aan de content div eens de volgende css te geven (bestaande overschrijven):

Code: Selecteer alles

display:block;
left:150px;
margin:30px;
position:absolute;
right:0;
heb het geprobeert en nog wat variaties maar ik kom er niet uit.
Als ik dit vervang is de balk goed maar zijn de verhoudingen in de rest van mijn site verkeerd.
Heb nu welontdekt dat de balk zo hoog is als mijn menu wat er net links van staat.
Iemand die mij nog verder kan helpen?
R
Even voor de duidelijkheid, over welke balk heb je het ( ik zie alleen dat de navbar te groote height heeft ), en welk lettertype, met IE8 en FF 3.5 zijn de lettertypes even groot?
M
het gaat inderdaad om de navbar dat van de letterrtype en grote heb ik al in orde kunnen maken.
R
Ziet er nu toch al goed uit, blijkbaar al opgelost?, op het verkeerde background kleur van de html,body na wat je nu hebt voor verkorte pagina's.

Ook een tip, gebruik geen center codes voor xhtml stricte pagina's, inline style attribuut werkt daar beter voor.