Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
M
Is er ergens te zien of de phpbbservice mensen bezig zijn met je forum? Mijn hele forum is anders en heb er niks aan gedaan, maar zie ook niet dat mijn aanvraag is toegewezen :?
K
Als je aanvraag in behandeling is genomen zie je dat bij je aanvraag, als daar niks staat is er niemand bezig met jouw forum want dan kunnen we niet bij de gegevens.
M
Nou er is iemand bezig geweest, want er staan dingen die ik zelf niet kan doen.

Dat is namelijk mijn aanvraag, en mijn styles zijn opeens veranderd, en ik heb er niet aangezeten

beetje vreemd dan toch?
K
Inderdaad, ik geloof ook niet dat er iemand mee bezig is geweest van ons aangezien de 2 aanvragen nog open staan. Ik zie dat het nog phpbb2 betreft, misschien een hacker actief. Probeer is wat precies te beschrijven wat er zoals verandert is aan je stijl.
M
Het is phpbb3.0.2. hoor, en de style heb ik inmiddels weer terug veranderd. Ik heb de cutsom field maar even uitgezet tot iemand er naar gekeken heeft, dus wat of wie het geweest is geen idee, heb ook verder geen rare dingen gezien.
R
Een hacker lijkt me sterk, en erg onwaarschijnlijk.
Heb je toevallig dingen aangepast aan je forum, en daarna je browser vernieuwd , je template vernieuwd, of de cache geleegd van je forum ( via de /cache/ map ) ?

Het kan zo zijn dat je je template hebt aangepast, en dat je daarna je template hebt vernieuwd maar dat er niks is veranderd.
Zodoende moet de cache geleegd worden eerst ( gebeurt ook automatisch ) , en wat je nu ziet is dat je je stijl hebt aangepast nadat de cache van de template automatisch is geleegd , ik meen dat die een standaard waarde heeft van 3600 idle time heeft in de style.php na die tijd wordt de template automatisch vernieuwd ( cache geleegd vanuit de db ).

En als een aanvraag nog niet is geaccepteerd, zijn wij er ook niet mee bezig.