E
hallo, ik ben nieuw hier en heb nog niet alles gelezen hier duz
maar toch alvast een vraag (die misschien al gesteld is)
Sinds kort heb ik een server draaien op linux waar inmiddels Joomla goed op draait. nu wil ik graag ook de phpbb3 software hierop draaien, maar daar zijn verschillende haken en ogen aan volgens mij. Sowieso hebben de indexbestanden dezelfde naam. kan dat veranderd worden?
verder staat de joomladirectory in ../var/www/html/joomla
het forum wil ik in ../var/www/html/forum gaan draaien.
is dit een beetje makkelijk te realiseren?
momenteel is het zo dat ik op afstand niet in de forum-directory kan komen maar bij het bezoeken van de server kom ik rechtstreeks in het joomla gedeelte uit. moet hier een extra virtuele server voor gebouwd worden of is het allemaal niet zo lastig.
misschien heel veel domme vragen, maar, ach, begin net met deze materie
maar toch alvast een vraag (die misschien al gesteld is)
Sinds kort heb ik een server draaien op linux waar inmiddels Joomla goed op draait. nu wil ik graag ook de phpbb3 software hierop draaien, maar daar zijn verschillende haken en ogen aan volgens mij. Sowieso hebben de indexbestanden dezelfde naam. kan dat veranderd worden?
verder staat de joomladirectory in ../var/www/html/joomla
het forum wil ik in ../var/www/html/forum gaan draaien.
is dit een beetje makkelijk te realiseren?
momenteel is het zo dat ik op afstand niet in de forum-directory kan komen maar bij het bezoeken van de server kom ik rechtstreeks in het joomla gedeelte uit. moet hier een extra virtuele server voor gebouwd worden of is het allemaal niet zo lastig.
misschien heel veel domme vragen, maar, ach, begin net met deze materie