Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
R
MOD Titel: Shoutbox
MOD Beschrijving: Een volledige shoutbox voor phpBB3
MOD Versie: 0.0.1

MOD Download: Nog niet
Laatste stabiele versie: Geen

Demo Forum: http://www.raimon.nl/phpBB3/
Demo Gebruikersnaam: Niet nodig
Demo Wachtwoord: Iedem

Svn acces: http://trac.assembla.com/Raimon
M
avond raimon

Ga je zelf een shoutbox in elkaar zetten zoja

komen er ook smylies en bbcode bij
en ook dat je in verschillende kleuren kunt typen bijv rood admin en groen moderators

ik hoor het wel

groet gerard
R
Hoi Gerard,

Bij deze MOD kan je standaard al alle BBCodes die je op het forum gebruikt , gebruiken in de shoutbox indien je geregistreerd bent op het forum kan je alle BBCode knoppen zien en gebruiken.
En hoe bedoel je ;
kunt typen bijv rood admin en groen moderators
?
Bedoel je soms de gebruikersgroep kleuren van de gebruikers de kleur ofzo ?
M
Raimon schreef:Hoi Gerard,

Bij deze MOD kan je standaard al alle BBCodes die je op het forum gebruikt , gebruiken in de shoutbox indien je geregistreerd bent op het forum kan je alle BBCode knoppen zien en gebruiken.
En hoe bedoel je ;
kunt typen bijv rood admin en groen moderators
?
Bedoel je soms de gebruikersgroep kleuren van de gebruikers de kleur ofzo ?

Zie deze voorbeeld Afbeelding
zoiets bedoel ik eigelijk

zoiets zou ik heel graag willen hebben en denk wel meerdere die zo,n shoutbox zou willen hebben op hun site

ik hoop dat het lukt

groet gerard
R
Daarvoor kan je gewoon de BBCode kleuren functie gebruiken :)
M
goedemorgen

klopt wat je daar zegt maar het is toch stukken handiger dat je als je rood wil typen of wat voor kleur dan ook maar dat je dat opzoekt en gelijk kunt typen ipv elke keer selecteren en de de kleuren bbcode te gebruiken

gerard
R
De bbcode kleuren functie is net zo handig, desnoods kan je altijd nog een custom bbcode ervan maken.
D
is deze mod al uit?
R
Nog niet :D
B
wanneer denk je deze shoutbox te releasen, ik ben wel erg geïnteresseerd namelijk!