Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
N
Wintertijd instellen op mijn phpBB3 forum

Natuurlijk kun je, je leden zeggen dat ze allemaal in het gebruikerspaneel de zomertijd moeten uitzetten en dat je dit zelf ook in het beheerderspaneel wijzigd, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Ga naar je phpmyadmin en draai de volgende sql queries:

De zomertijd instelling op Nee zetten voor alle gebruikers die als tijdzone GMT +1 hebben ingesteld:

Code: Selecteer alles

UPDATE `phpbb_users` SET `user_dst` = '0' WHERE `user_timezone` = '1.0.0';
De zomertijd instelling op Nee zetten voor iedereen.

Code: Selecteer alles

UPDATE `phpbb_users` SET `user_dst` = '0';
Vergeet daarna niet eventjes de Zomertijd uitteschakelen in je beheerderspaneel.
Dat gaat héél makkelijk, en je vekent daarbij ook eventjes het beheerderspaneel, als allereerste log je in in je beheerderspaneel.
Je klikt op de link links op foruminstellingen, en vervolgens zoek je ; Schakel zomertijd in/Zt: op nee, en je klikt op versturen.
Nu is de zomertijd uitgeschakeld :)
L
Kan ik hiermee de wintertijd ook uit schakelen?
K
De wintertijd schakel je uit door de zomertijd in te schakelen of wat bedoel je?
L
Ik bedoel dat ik ook voor iedereen de wintertijd kan uitschakellen en dus automatisch de zomertijd instel.
K
Dan zul je de `user_dst` = '0'; moeten veranderen in `user_dst` = '1'; lijkt me zo.