F
Uw phpBB versie: forumversie is: 3.2.2 Php-versie: 7.3.33
Geïnstalleerde extensies: geen idee. --> Versie controle
?Extensie versie 2.2.8 (Laatste versie: 2.2.14)?
Forum link: https://forum.oudefiets.nl/
PHP Versie: 7.3.33
Heeft u wat verandert waardoor het probleem zich nu voor doet?
nee bij mijn weten niet, Gasten op het forum geen berichten lezen en daarnaast staat in het beheerdersoverzicht boven in een rode balk Je phpBB-installatie is niet actueel. aangegeven
Wat heeft u al geprobeerd om het probleem op de lossen? ik heb geprobeerd de permissies van gast , onder groeppermissies, gewijzigd door onder diverse:
Kan forum doorzoeken
&
Recente Onderwerpen: kan «Recente Onderwerpen» zien.
In te vullen met ja
Het forum is niet up to dat en niet toegangelijk voor gasten, mansmedia is het bedrijf waar ons forum op de server staat en deze heeft nog geen tijd gehad om onze vereniging te helpen, hoe zouden jullie kunnen helpen? Vergoeding is geen probleem :
Vriendelijke groet,
Floris Postmes
bestuurslid van de Nederlands historische rijwiel vereniging.
Geïnstalleerde extensies: geen idee. --> Versie controle
?Extensie versie 2.2.8 (Laatste versie: 2.2.14)?
Forum link: https://forum.oudefiets.nl/
PHP Versie: 7.3.33
Heeft u wat verandert waardoor het probleem zich nu voor doet?
nee bij mijn weten niet, Gasten op het forum geen berichten lezen en daarnaast staat in het beheerdersoverzicht boven in een rode balk Je phpBB-installatie is niet actueel. aangegeven
Wat heeft u al geprobeerd om het probleem op de lossen? ik heb geprobeerd de permissies van gast , onder groeppermissies, gewijzigd door onder diverse:
Kan forum doorzoeken
&
Recente Onderwerpen: kan «Recente Onderwerpen» zien.
In te vullen met ja
Het forum is niet up to dat en niet toegangelijk voor gasten, mansmedia is het bedrijf waar ons forum op de server staat en deze heeft nog geen tijd gehad om onze vereniging te helpen, hoe zouden jullie kunnen helpen? Vergoeding is geen probleem :
Vriendelijke groet,
Floris Postmes
bestuurslid van de Nederlands historische rijwiel vereniging.