Dit is een archief van het phpBBservice.nl forum. Nieuwe berichten plaatsen is niet meer mogelijk.
D
Forum-url:http://detectorvrienden-vlaanderen.be/nforum/index.php
phpBB-versie:3.2.4

Opmerkingen:
Beschrijf hier wat u graag wilt laten doen.

Na de update van 3.0.x naar 3.2.4 zijn er een aantal "modificaties" die niet meer werken , en waarvoor we niet zo meteen aan vervangende "extensie" vinden. Bovendien hebben we momenteel niet de capaciteit/technische kennis om dit zelf op te lossen. Daarom zouden we graag nog eens op jullie beroep doen.

concreet: (om te beginnen ;) )
variabele forumheader : zie vroeger: viewtopic.php?f=43&t=11637&p=71248#p71248
afbeeldingen (bijlagen) weergeven: zie vroeger :viewtopic.php?f=43&t=10855&p=65747#p65747

Alvast bedankt !
D
Beste @DVVL

Uiteraard kunnen wij dit voor u doen. Stuurt u mij alle inloggegevens in een PB zoals FTP, cpanel of directadmin en een oprichters account van het forum.

Ik hoor graag
D
Sorry voor het late antwoord ... ondertussen is er nog een update bijgekomen . Enig idee wat qua timing zou lukken ?
D
Beste @DVVL Stuur mij een privébericht, qua termijn is het vaak snel zodra u mij de benodigde gegevens aanleverd.
D
Destijds er toch in geslaagd (mits veel hulp van de oude beheerder) om het forum up te daten, ondertussen staan we weer wat updates achter en begint het forum terug vierkant te draaien ....zou er iemand kunnen helpen om een forumupdate uit te voeren ? (En ja ...de toeters en bellen ontbreken ook nog altijd, ondertussen veel leden die afhaken omdat ze voortdurend moeten inloggen)
D
Stuur mij in een privébericht de noodzakelijke gegevens en het komt in orde.